Reguli pentru pacienții de la spitalizarea de zi
REGULI DE COMPORTAMENT PACIENTI IN SPITALIZAREA DE ZI - THEO S MEDICAL CLINIC SRL
Pentru buna desfăşurare a activităţilor medicale, pe durata vizitei lor la THEO S MEDICAL CLINIC SRL sau a spitalizării, pacienţii trebuie să ţină cont de următoarele reguli:
- Să respecte regulile de acces, de conduită şi disciplină ale unitatii, și Regulamentul Intern afișat la Recepție
- Să nu producă zgomote puternice, de orice natură (incluzând aici şi sonorul echipamentului audio-video sau a aparatelor de comunicaţii) şi să nu iniţieze acţiuni care pot produce disconfort pacienţilor internaţi şi celorlalte persoane din jur.
- Să nu fumeze în incinta unitatii, să nu consume sau să introducă în unitate băuturi alcoolice ori substanţe periculoase sau interzise de lege.
- Să păstreze curăţenia în spaţiile comune şi, după caz, în salon.
- Pe durata spitalizării să nu părăsească incinta unitatii.
- Să respecte intimitatea şi confidenţialitatea persoanei, viaţa privată şi programul celorlalţi pacienţi, inclusiv ale personalului medical.
- Să utilizeze cu atenţie şi să nu deterioreze bunurile unitatii precum şi bunurile aflate în proprietatea altor persoane, dacă este cazul.
- Să asigure individual paza şi protecţia bunurilor personale de valoare pe care le introduc în unitate, asumându-şi întreaga responsabilitate cu privire la acestea.
REGULI DE IGIENA PERSONALA
- Sa foloseasca pentru igiena obiectele personale(pieptene, periuta si pasta de dinti, produse cosmetice personale)
- Sa foloseasca pentru igiena personala prosoapele de hartie si sapunul existent in grupul sanitar;
- Sa respecte instrucțiunile de spălare și dezinfecție a mâinilor afișate vizibil la fiecare lavoar sau dozator pentru dezinfectarea mâinilor.
- Pacientii internaţi sunt obligaţi să poarte pe durata internării ţinuta regulamentară de spital(pijamale/treining, papuci de casa)
OBLIGATII REFERITOARE LA SERVICIILE MEDICALE SOLICITATE
Pacienţii THEO S MEDICAL CLINIC SRL au următoarele obligaţii de natură medicală:
- Să ofere personalului medical toate informaţiile relevante pe care le deţin despre starea de sănătate proprie, precum şi informaţiile de orice altă natură (apartenenţa religioasă, valori culturale, etnice etc.) care pot afecta sau influenţa îngrijirea medicală şi serviciile conexe furnizate de către THEO S MEDICAL CLINIC SRL
- Să ofere informaţii exacte şi complete în legătură cu spitalizările anterioare, detaliile personale şi de sănătate, inclusiv regimuri alimentare şi stil de viaţă.
- Să solicite personalului medical informaţii detaliate cu privire la starea individuală de sănătate, investigaţiile şi analizele realizate, diagnosticul stabilit şi tratamentul propus, înainte de a îşi da consimţământul faţă de orice procedură şi act medical pe care îl acceptă.
- Să respecte cu stricteţe planul de tratament şi să discute despre orice schimbare pe care o doresc sau care intervine din cauze externe, cu medicii curanţi sau cu medici din aceeaşi arie de specializare cu cei care au stabilit tratamentul.
- Să îşi asume întreaga responsabilitate pentru consecinţele ce apar în cazul refuzului de a urma tratamentul, instrucţiunile şi recomandările personalului medical.
- Să informeze personalul medical, întocmai şi la timp, cu privire la orice manifestare sau reacţie la tratamentul sau medicamentele prescrise.
- Să informeze personalul medical şi să solicite sprijin pentru orice nelămuriri şi întrebări cu privire la documentele medicale, inclusiv instrucţiunile medicale furnizate de THEO S MEDICAL CLINIC SRL sau instrucţiunile privind îngrijirea şi tratamentul la domiciliu.
- Să ia în calcul faptul că poate exista un motiv obiectiv pentru care un serviciu nu este disponibil la un anumit moment şi într-o anumită formă.
- Să se prezinte la consultaţii / intervenţii / internare la ora stabilită conform programării sau să anunţe Recepţia cu cel puţin 24 de ore înainte de aceasta, în cazul în care programarea trebuie anulată sau modificată